Další z našich kulatých stolů je v režii našeho partnera – společnosti AUTOCONT. Účastníci se seznámí s průběžnými výsledky experimentálního nasazení užitečných nástrojů a technologií, které umožňují bezpečný a efektivní přístup občanů k digitálním službám státní správy prostřednictvím elektronických identit a identitních bran. Přestože je ústředním tématem kulatého stolu problematika e-identit, pozornost bude věnována také celé řadě dalších aktuálních témat a projektům z oblasti eGovernmentu. Zkušenosti z nasazení pilotních projektů a z praxe přednesou nejen odborníci ze společnosti AUTOCONT, ale také zástupci z řad veřejné správy a partnerských organizací. Seznam řečníků i detaily programu pro Vás připravujeme.
Program
- Zahájení webináře – úvodní slovo
- Efektivní a smart řízení identit – Jak moc je důležité znát vaše uživatele a co to pro vás znamená? Je možné řízení identit automatizovat? Interní, externí, privilegované identity, IoT. Bezpečnost vs ergonomie uživatelských přístupů. Jaký vliv má GDPR na řízení identit?
- eGovernment – zkušenosti z realizovaných projektů – Portál Občana a podpora celostátního sčítání lidu
- Automatizace firemních procesů ve vazbě na identity – řešení oběhu Řízené dokumentace, Elektronické podepisování dokumentů, Portálové aplikace
- Integrace projektu “Čistá Ostrava” do Service Desk systému
- Role kybernetické bezpečnosti v konceptu Smart Cities
- Závěry a ukončení kulatého stolu
Prezentující:
Radim Drgáč, vedoucí IAM divize. Zkušenosti s implementacemi zavádění systémů pro řízení identit a vývojem SW produktů z této oblasti.
Petr Pavlinec, vedoucí odboru informatiky Kraje Vysočina, předseda pracovní skupiny GIS krajů, člen Řídícího výboru Rady vlády pro konkurenceschopnost a informační společnost ČR.
Jiří Šilhán, vedoucí vývojového oddělení. Zkušenosti s rozsáhlými implementačními projekty.
Šimon Petrůj, konzultant. Specialista na digitální transformaci, portálová řešení a automatizaci procesů, zkušenosti s implementacemi zavádění DMS a portálových řešení.
Michal Hrotík, ředitel OVANET. Přes 20 let působení v ICT, posledních 12 let na pozici výkonného managementu. Zkušenosti s řízením a implementací ICT ve státní správě.
Lubomír Karas, konzultant ALVAO. Více než 27 let v oblasti ICT a 20 let na různých pozicích výkonného managementu v oblasti ICT. Zkušenosti s vrcholovým managementem mezinárodních projektů v oblasti ICT a restrukturalizací ITSM. V ALVAO více než 8 let.
Luděk Mandok, bezpečnostní manažer Statutárního města Ostravy. Specialista na bezpečnostní aspekty IT prostředí.
Srdečně zvou:
Vladimír Vybíral, ředitel krajského zastoupení AUTOCONT a.s.
Doc. RNDr. Petr Rumpel, Ph.D., hlavní garant projektu


